سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترنسمیتر فشار

طراحی اتوماسیون صنعتی – مانیتورینگ - PLC - HMI – DRIVER - INVERTER

اتوماسیون صنعتی پارسین کنترل

در حال حاضر ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی در صنایع مختلف و در کنار آن افزایش کمی تولید ، هدف اصلی اتوماسیون صنعتی پارسین کنترلدر هر واحد صنعتی می باشد و تمام سعی خود را در جهت نیل به این هدف متمرکز نموده ایم .

در اتوماسیون صنعتی پارسین کنترل لازمه افزایش کیفیت و کمیت یک محصول ، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک می باشد . ماشین آلاتی که بیشتر مراحل کاری آنها به طور خودکار صورت گرفته و اتکای آن به عوامل انسانی کمتر باشد . چنین ماشین آلاتی جهت کارکرد صحیح خود نیاز به یک بخش فرمان خودکار دارند که معمولا از یک سیستم کنترل قابل برنامه ریزی در این بخش استفاده می‌گردد . دراتوماسیون صنعتی پارسین کنترل بخش کنترل قابل برنامه ریزی مطابق با الگوریتم کاری ماشین ، برنامه ریزی شده و میتواند متناسب با شرایط لحظه ای به عملگر های دستگاه فرمان داده و در نهایت ماشین را کنترل کند .

در یک فرآیند صنعتی طراحی شده در اتوماسیون صنعتی پارسین کنترل، بخش اول یک چرخه کنترلی ، برداشت اطلاعات از فرآیند می باشد.جمع آوری اطلاعات در فرآیندهای صنعتی با استفاده از سنسورها یا حسگرها صورت می گیرد . این حسگرها به منزله چشم و گوش یک سیستم کنترلی عمل می کنند . وجود سنسورها ی مختلف در فرآیند اتوماسیون به اندازه ای مهم می باشد که بدون سنسور هیچ فرایند خودکاری شکل نمی گیرد .

WWW.PLCKAR24.IR                                               

TEL : 09120154335